Evves place

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Evelina - 24 december 2012 15:36

Vill önska en riktigt God Jul till alla som kikar in här på vår sida ibland eller ofta eller för första gången!


Huset är fullt av tomtar, granar och paket, tomtegröt har jag gluffsat i mig både igår och idag. Jag har till och med röd klänning på mig (ingen luva, den killar och sticks!), men det blir liksom ingen sådan där julkänsla som jag hade när jag var liten. Fiffi har sitt nya julröda halsband med ben på sig, hon tycker det killar och sticks också, men idag är jag hårdhjärtad och låtsas att jag inte ser, hon slapp ju julluva iallafall, det gjorde inte jag när jag var liten ;)


Kallegrejen hoppade jag över i år, liksom förra året och året innan det. Jag väntar på paketen och julbordet istället!


Så återigen, massa God Jul på er, hoppas er julafton blir lika mysig som min ska bli!




Min Julbamse!! <3

   


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards