Evves place

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Evelina - 5 december 2012 21:59

Stallet ser väldigt mysigt ut på kvällen! Jag har precis vart ute och kvällsbäddat till Blomman, och de andra. Det är kallt och snöigt, underbart. Mitt liv kan just nu inte vara mycket bättre.


 

Av Evelina - 5 december 2012 17:38

Det har blivit "julat" i stallet idag, det hänger granar på alla boxarna och i det stora fönstret. Så mysigt, så juligt! Med allt vitt fluff ute och några minusgrader så känns det faktiskt som vinter på riktigt :) På fredag har vi planerat grillunch här på gården, så då får vi hoppas på fint väder! Blir ju extra mysigt då!


Vi tog en mystur i snön imorse, jag och mina fyrbenta vänner. Kvalitetstid med så mycket kvalitet det bara kan bli!


Börjar längta lite fter att få åka hem och fira jul. Bara några veckor kvar, tiden flyger verkligen iväg. Snart har jag en hel termin som student avklarad. Jag som knappt fattat att jag börjat plugga än ;)


Nu ska jag läsa några rader till i min bok och sedan ska jag kolla på Bönderna med glögg och lussebulle!


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards