Evves place

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Evelina - 14 december 2012 22:49

Idag har min dag varit väldigt full! Först tenta, sedan Ullared och sedan jobb med firrarna. Så Kitty fick äran att vakta Fiffi hela långa dagen! Fiffi hade inget emot det, Fiffi tycker om Kitty och Landfästet, men mest av allt tycker hon om Tindra! Så Fiffi har haft high life hela dagen!


Mellan Ullared och jobbet fanns det några lediga minuter att åka och klappa lite på henne och springa lite agility. Kitty ska köra med Fiffi sedan! För att bli bra måste man ju öva och köra ihop sig, men nä, då lämnar Kitty min Fiffihund i BILEN! Hallå, hur ska hon då kunna träna henne   


Jag tränade henne lite själv, vi kommer lite emellanåt på filmen. Haha, ibland missar vi hindret lite och ibland kör Fiffi lite på de hindrena hon känner för. Och vem har sagt att man inte får stå på tunneln, skitsnack, de funkar utmärkt ;)


Kitty står för filmredigeringen!

Av Evelina - 14 december 2012 12:28

Känslan är skum.... Jag skrev på alla frågor utom 1. Det var fullständig Black out på den! Vem sjutton vet hur konvergens påverkar perception? Jag ska bara bli Arbetsvetare, inte psykolog :P

Jag gjorde mitt bästa, mer kan man ju faktiskt inte göra. Nu blir det en liten tur till Ullaredet med Alex för att trängas lite med alla hysteriska julshoppare! Jag hoppas jag slipper stå i kö. Jag gillar inte köer, framförallt inte om de är utomhus mitt i vintern, sådant borde förbjudas!

Haha, självporträtt! Jättefint, verkligen ;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards