Evves place

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Evelina - 24 september 2012 13:44

Veckan inleder strålande! Jag har fått en lägenhet! En som jag vill ha, på en hästgård dit jag eventuellt kan flytta min ponny framåt i tiden och som har egen dusch och en gräsmatta till Fiffi utanför dörren. Det kan liksom inte bli så mycket bättre. Dessutom en hyra som ligger inom min studerande budget. Behöver jag säg att jag är glad eller är det liksom underförstått ändå? :D


Dessutom slutade mina överläggningar med mig själv gällande de här Hunterstövlarna med att jag faktiskt beslutade mig för att beställa. Men det var dyrt i Sverige, så de är på väg hem till mig direkt från UK! Här hemma kostar de cirkus 1200:-, jag har betalat 79£ inklusive frakt och en "Free gift" som bestog av fleecestrumpor att ha i under den kalla årstiden. Det råkade visst smita ner en tjockiströjja från Joules också ;) Så happy happy är beskrivningen av dagens sinnesstämmning!


Nu ska jag kränga en Chai-Latte och dra till världens bästa ponny och krama honom <3 Ikväll får det nog eventuellt bli lite plugg på alla uttryck som ska läras in till tentan nästa vecka. wiiiie va kul =P


Fiffi och Tindra, haha, ja, alltså vad säger man???


 



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards