Evves place

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Evelina - 10 november 2012 22:51

Fluffet är borta! Pudelfrillan är ett minne blott och fram kom världens finaste amris!

Fiffi och Fiffis mamma, Tingeling

Av Evelina - 10 november 2012 13:47

Igår tappade jag min plånbok, jäkligt drumligt, enbart på grund av min egen dumhet av vart jag placerade den. Suck. Men sånt skit händer också. Idag ringde en jättetrevlig människa och undrade om jag möjligtvis tappat en plånbok, hennes hund hade spårat upp den.


Allting fanns kvar, utom min 500-lapp. Tur man inte är en sucker för lösa pengar, 500 kr blir ju i sammanhanget en liten förlust, men jag kan ändå inte låta bli att irritera mig över att någon annan människa faktiskt stulit den för mig. Man gör inte så. 


Jaja, det var ju ingen enorm summa, och det var ju väldigt skönt att den/de som tog den hade vänligheten att lämna alla andra saker kvar. Man får vara glad för det lilla......


Nu ska Fiffihunden gå och bada, sedan ska vi åka till Trelleborg för att lada upp inför utställningen imorn. Bo över hos uppfödaren och träffa alla andra goa Amrisarna som bor där.


Blomman har vart och galopptränat idag. Galoppludd och röd halsring - CHECK!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards