Evves place

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Evelina - 25 oktober 2012 21:47

För vem vill ha en korkad liksom?! När det finns en smart! Tydligen så är den bra, det sa pappa. För när det kommer till vilken elktronik som är bäst lämpad till mig, så är jag ganska sämst på att avgöra det. Då är det tur det finns en pappa som har gratis rådgivning gällande alla lustiga frågor om vad jag behöver och värför. Pappa sa att jag behövde en smart-tv, så nu har jag det. Uppdateringsfrekvensen är 100hz, det är bra om man kollar på sport. Super ju, jag som älskar sport!   


Det är tydligen det senaste och det ska tydligen vara himla "smart". Man kan koppla det direkt till internet och så kommer man direkt till massa appar, typ play-kanalerna. Skitbra, för jag vill kunna kolla på det jag vill, NÄR jag vill. Jag kanske inte vill kolla på bönnerna kl 20 på onsdagar. Jag kanske vill kolla vid 10 på lördag. Ska jag kolla 20 på onsdagar måste jag ju anpassa mig. Det verkar jobbigt! Förra året var den stora grejen 3D. Han i affären undrade om jag behövde 3D, men alltså helt ärligt, visst, det är väl jätteballt att det ser ut som om gubbarna springer runt i rummet. Men palla brillorna! Nä, jag är jättenöjd om det ser ut som det alltid har gjort. Det har liksom funkat för mig att titta på platt bild utan brillor i 20 år, och vill jag ha gubbar som springer runt i mitt vardagsrum så bjuder jag hem dem. För min del går det bra om gubbarna på TV:n stannar I TV:n och inte klampar runt i mitt vardagsrum.


Nu måste jag bara köpa en TV-bänk också. Himla märkligt, för allt man köper måste man köpa något mer..... Inte konstigt att man gjort pengarna runda, så som de rullar hela tiden!


Här e han, mitt nya sällskap i vardagsrummet. Ser ut som vilken TV som helst, men det är de inte serni, de är en smaaaaart en ;) Jättefin, jättebra, jättenöjd, tackar vi pappa för :)

 

http://www.samsung.com/se/consumer/tv-home-theatre/tv/led/UE40EH5305KXXE




Av Evelina - 25 oktober 2012 13:06

Jag har ett problem! Jag ser rent ut sagt förjävlig ut i huvvet just nu. Färgen är gräslig, någon form av råttfärgat friss längst upp och jätteblont längst ner med en knivskarp gräns på mitten. Det behöver åtgärdas!

Alla andra färgar och klipper och byter hej vilt, och jag är fegare än fegast för förändring, tänk om det inte blir bra liksom   

Hrm, jag får nog fundera lite till och överlägga med mitt jag och mitt själv om hur vi ska ha det! Återkommer i frågan när beslut fattats! Känner man för en åsikt går det också bra.


Blondie......

 

Brownie!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards