Evves place

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Evelina - 5 oktober 2012 12:48

Puh, avklarat, vilken pärs! Eller inte. Jag var inte ens nervös när de delade ut häftena med frågorna. Jag var fullt upptagen med att bara försöka andas genom min jättetäppta näsa ;P


Men det känns ok, det känns som att jag ligger någonstans i gränslandet för den magiska gränsen, men vi får la se om sådär 13 dagar när vi troligtvis får tillbax dem. Har iallafall lovat mig själv att ha ett bättre upplägg och mer framförhållning tills nästa kurs. Har dessutom löst problemet med soffa, har råkat köpt en idag. Så nu har jag någonstans att sitta när jag ska lära mig nya saker. Tur de, så jag slipper skylla på det ;)


Det blev en vit skinnsoffa med divan, den är helt lovely <3 Jättepraktiskt med skinn dessutom när man har vovve, mindre praktiskt med vitt kanske! Om det blir en soffa i rummet eller ett rum i soffan återstår att se. Den var större i verkligheten än på bild ;)


Nu ska jag slänga på en kaffekanna på spisen, sedan bara sätta mig och njuta av vetskapen att det är en hel helg utan minsta krav på plugg eller jobb eller what so ever, bara min helg!


BC, the one and only!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards