Evves place

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Evelina - 22 juni 2012 16:21

Yepp yepp, Midsommarafton är här! Började med fint väder, kors i taket ;) Men nu mulnar det på så även denna midsommaraftonen kommer säkert få sig en regnskur eller två! Haha, vad vore en midsommar utan regn liksom?


Jag har motionerat Blomman. Ett sånt där halvbra, omotiverat pass, men det blev bra på slutet! Så nu har jag en liten plan för hur nästa pass ska inledas för att börja lika bra som detta slutade :D


Sedan blev det en turr till Maxi. Jag trodde alla hade handlat klart för igår var det milt uttryckt rusning där nere! Men sådana dagar är de roligaste att jobba. Man har ju att göra hela tiden och då går tiden fort som bara den! Bara man kmmer ihåg att andas och inte låta stressade kunder stressa en själv. Men jag har blivit rätt bra på att andas, do my thing, vara trevlig och bara köra på. Man kan ju inte göra mer än sitt bästa :)


Jaja, hursom så var det massa folk och handlade idag också. Var ju tvungen att inhandla mat inför kvällen så vi har något gott att äta. Det blir nog grillat eller stekt, beroende på motivationen och vädret. Haha, fast vi har parasoll över grillen så det spelar egentligen kvitta =P Sedan fruktsallad på bara goda frukter och chokladpudding. Jag blev akut sugen på det, så har vispat ihop värsta skålen som står på stelning i kylen. Jag som egentligen inte ens gillar sådan där pulverpudding, hrm, vad hände där?! 


Snart kommer Kitty och Fiffis blivande vänner!


Trevlig midsommar alla vänner och alla andra!


   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards