Evves place

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Evelina - 6 juni 2012 22:05

Yes it is!


Sådär, nu har jag anmält oss till vår första "rena" utställning! Innan har vi ju bara varit på hingstvisningen för kvalitetsboken. Men nu ska vi alltså på en tvättäkta utställning.


Det är den 1 juli på Bjärsjölagård så är ju inte jättelångt heller. Var där och kikade första året jag hade honom och det var en trevlig utställning. Hoppas vi kommer få kul och att vi lyckas hitta något trevligt sällskap som vill hänga med och spendera en dag med att kolla på massa fina Welshar :)


Idag kom dessutom ett litet brev på posten till mig. Så nu har jag ett komplett showträns! Det var de fina conchosen som jag beställde i förra veckan.


Jepp, ser faktiskt fram emot det här riktigt mycket! Ska bli roligt att åka och visa upp min fina fina kille. Och även om domaren inte skulle tycka han är finast för dagen, så finns det ingen som överglänser honom i mina ögon ändå. Och det är det som räknas!


Du och jag kompis <3

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards