Evves place

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Evelina - 4 juni 2012 22:44

Jag har nog världens finaste, mest fantastiska ponny!


Idag har bästa syster hjälpt mig att ta lite bilder och filma lite från dagens ridpass. Och fast att Blomman var lagom tjurig till en början när vi skulle knäppa uppställda bilder, så lyckades vi tillslut få honom att iallafall se lite mindre "döende" ut ;) Och fy tusan vilken fin häst han är! Ibland, när man bara kollar på honom i hagen och knäpper lite busbilder eller gör en stilstudie när han rullar sig, så glömmer man nästan bort hur sagolikt vacker han faktiskt är. Han är inte bara en älskad luddponny, han är helt amazing, på många sätt <3


Så här kommer dagens skörd av pics, enjoy!

                   


Och så blev det ett gäng ridbilder och en ridfilm också. Det var ingen miljonkänsla idag, men det var godkänt iallafall. Jag behöver lugna ner takten en aning till och sluta "jaga" honom, jag behöver titta upp mer och titta mindre på den fina halsen. Annars fiskar jag liiite mindre i tyglarna nu tycker jag. Haha, fast mest av allt behöver jag nog lära mig att sitta ner i trav ;) Men det tar vi nog lite på sikt tror jag =P


                                                                  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards