Evves place

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Evelina - 22 mars 2012 20:39

Bloggtorka.com!


Jaa, vad skriver man om när man liksom inte har något kuligt att komma med? Inspirationen att göra inlägg om noll och nada känns så meningslöst, samtidigt tycker jag det är lite tråkigt när det liksom "dör" här.


Fick ett helt inlägg och en länk av bästa Linn idag. Tack vännen, det värmde, kul att läsa


Bra vänner gör verkligen tillvaron bra! Jag är inte en person med miljoner vänner, men de jag har är å andra sidan värda en miljon! Det är så underbart att veta att man har personer runt en som man värdesätter som också värdesätter en själv, oavsett om man ses varje dag, en gång i veckan eller bara ett par gånger om året. De finns liksom alltid där ändå, helt fantastiskt!


Min bästa Blomman chillar lite på livet just nu, han har några knölar på sidan. Suck, vad gör jag för fel? Jag förståååår inte vad som är fel! Han är alltid knölig någonstans, eller så har han mugg, eller så har han trillat i hagen, eller så, ja är det nåt annat ;) Haha, nä, riktigt så illa är det inte, det där lät ju som världens katastrof eller nåt! Kan ju va något med fällningen kanske. Ska investera i en dunk B-vitamin och se om det hjälper honom. Knölarna var iallafall på nergång idag, och knölen vid armbågen är nästan borta :)


Han var för söt när jag kom till hagen idag, han va spännig och laddad så tänkte att han nog vill rusa av sig lite. Men hans hage är inte riktigt anpassad för vild lek, den är rätt kuperad. Så han fick låna Spotys hage istället. Jo, rusa av sig var det ja! Ny hage betyder ju massa ny mark att inventera och "bajsa in". Suck, jag som önskade mig en enmansshow, tji fick jag =P Försökte hejja på och berömde hysteriskt när han stegrade och skuttade lite, men han tittade mest på mig och undrade vad mitt problem va ;)


Är det fortsatt bättre med pälsen imon så blir det nog en ridtur. Hoppas på underbart vårväder och varmt! Sedan blir det att spendera fredagskvällen på jobbet för att avsluta veckan och ta helg! Det gillas! :D


My flying stallion!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards