Evves place

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Evelina - 11 februari 2011 14:57

Jaha, så var våren som bortblåst och vintern åter. Suck......


Jag som va så lycklig över att det var lite sol och plusgrader och barmark. Men säg den lycka som varar för evigt ;P


Jaja, det kommer väl tillbaka tids nog. Är väl lika bra att inse att februari helt enkelt inte räknas som en vårmånad utan faktiskt tillhör årstiden vinter.


Så idag var det adjöss med den planerade ridningen i paddocken och istället blir det ridhuset ikväll efter att lektionerna slutat. Ska bli jättekul. Var typ en vecka sedan jag red sist, har dock jobbat honom en hel del från marken och med longering så är ju inte direkt så att han vilat ändå. Tycker det ska bli väldigt intressant att se om det känns någon skillnad på honom uppsuttet då jag upplever att det blivit stor skillnad senaste veckan när jag markjobbat honom. Han ser så himla mjuk och rörlig ut med massor med power <3


Ska få iväg alla pappaer till swf också så Blomman blir anmäld och klar till hingstvisningen. För en gångs skull tänkte jag se till att vara ute i god tid och inte halka in med anmälningen sådär allra sista dagen, vilket är lite typiskt mig att göra..... =P


Åh, det ska bli så sjukt roligt! Haha, ser fram emot det helt enormt mycket =D Samtidigt som jag börjar bli lite smånervös, det är ju liksom bara knappt 2 månader kvar...... Helhäftigt!


  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Armanis Mr O´Mally

 

Welsh Cob, hingst, född 2006

e: Armanis Shooting Star ue: Menai Sparkling Midas

 

Min "dressyrponny" och bästa vän, till vardags kallad Blomman. Han är godkänd för avel och har en livstidslicens hos Svenska Welshponny och Cobföreningen.

Fiffihunden

 Fiffi är en Amerikansk Cocker Spaniel med sportfrisyr. Hon hänger med på det mesta och ambitionsnivån ligger på att vi ska ha roligt ihop.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards